RSS

dissabte, 26 de febrer del 2011

Espaghettis Mexicans Thermomix


Estic en ratxa!!! Aqui teniu una nova recepte que m'ha sortit increïble. De fet és una recepta "reciclada" de la canelona però amb unes variacions que he tengut que forçar; en primer lloc, no trobava el paquet congelat de fajitas, però vaig trobar-les als refrigerats, del que podria ser la foto que s'ensenyava de l'original, vaig trobar que les meves fajitas tiraven a poques, però, així i tot no em vaig desaminar. A més a més, estava convençuda de que tenia macarrons ( sempre tenc macarrons!!!?!) i quan vaig anar al rebost Auchhh!!! no en tenia!!., però tenia una muntanya d'espaghettis, de manera que vaig pensar, que més dona? A veure com surt amb la nova modalitat. En totes aquestes dificultats vaig realitzar la recepta, crec que satisfactòriament. Aqui teniu la foto dels ingredients que vaig fer servir...




La recepta és la següent:

Ingredients:
400 gr. d'aigua calenta (segons com la salsa sigui d'espessa n'hi posam un poc més)
150 gr de tomàtiga fregida ( de pot)
200 gr d'espaghettis
1 paquet de preparat de fajitas
sal
Formatge ratllat

Preparació:
Posau tots els ingredients a la Th i un poc de sal.
Programam 20 minuts, temperatura 100º, gir a l'esquerra, velocitat cullera. Al darrers 5 minuts llevam el cubilet per a que s'evapori.

I passam a una font, espolsim de formatge ratllat la superfície i hi gratinam uns minuts al forn.





El resultat és molt gustós, ja que les fajitas li donen un gust especiat molt característic, i gens coent, de manera que no importa passar pena pels nins.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
imagenes de amor