RSS

diumenge, 27 de febrer del 2011

Ous farcits de guacamole amb llagostins


La següent recepte la vaig copiar del Lecturas de Cocina de Invierno nº 69. La vaig fer en ocasió d'un sopar on havia de dur una picada i se me va ocórrer copiar-la. El resultat fou satisfactori tenint en compte que per a la seva confecció vaig escurssar-la una mica, per que vaig comprar un sobre de guacamole al supermercat.
Ingredients:
6 ous
12 llagostins
2 aguacates
1 sobre de preparat de guacamole


Preparació:
Coure els ous en aigua salada durant 10 minuts i, després refredau-los en aigua molt freda. Pelar-los i tallar-los per la meitat, retirar els vermells i reserva-los per a la decoració final.
Bullir els llagostins en aigua salada 5 minuts, escurrir-los i refredar-los en aigua molt gelada
Es prepara el guacamole seguint les instruccions del fabricant.
Farcir les meitats dels ous amb el guacamole i col.loca un lagostí al damunt.

Servir amb els vermells d'ous ratllats. La recepte original era amb ous filat ( supòs que li dona un toc més elegant), però com que tenia els vermells dels ous, les vaig aprofitar. El resultat també queda polid.


Una vegada provada vàrem concórrer que aquesta vianda és ideal pels mesos d'estiu, ja que es pren fresca ha d'anar bé per acompanyar una ensaladilla per exemple.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
imagenes de amor