RSS

dijous, 7 d’abril del 2011

Gratinat de lluç i porros - Thermomix

Aquesta recepta l'he copiada del bloc "Mi dulce tentación" i me va parèixer una fantàstica manera de cuina un peix que dins el meu ambient familiar té fama de ser un poc "fat". És una recepta super fàcil i el resultat, a més de ser vistós, és molt bo.
Ingredients:
400 gr de lluç ( 3 filets de lluç sense pell ni espines, d'aquests plans),
3 o 4 porros en trossos,

1/2 cubilet d'oli d'oliva (són 50 gr),

200 gr de nata liquida,
50 gr de formatge blanc cremós (tipus philadelphia),
3 ous,

60 gr de formatge ratlat,

julivert picat,
pebre.
Preparació:
Ofegar els porros en l'oli durant 16 minuts, temperatura 90º, velocitat 1. (jo els vaig triturar a vel. 4 i els vaig sofregir 9 minuts, temp. varoma, vel. 2).Incorporar la nata, el julivert, el formatge cremós, els ous, la sal i el pebre i barrejar durant 8 segons en velocitat 3.Abocar aquesta barreja en una font per enfornar, esmicolar el lluç per damunt i espolvoratjar amb el formatge ratlat, un fil d'oli d'oliva (si escau) i un polsim de julivert picat. (i una mica d'all en pols). Portar a gratinar en el forn fins que quedi doradet.

* A part de les anotacions en parèntesis ho vaig cuinar al forn a temperatura 200º durant aproximadament 20 minuts i a la part de més adalt del forn( fins que vaig veure que ja estava fet)


....i aquí una foto del tall...

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
imagenes de amor