RSS

dimecres, 30 de març del 2011

Pilotes

Aquest es un dels plats més cuinats a les cases mallorquines, deu èsser per aixó que hi ha tantes receptes i versions diferentes. Jo l'he cuinada segons la recepta de la meva mare i qualcuna aportació de la meva collita. La veritat es que va sortir molt bona i apetitosa.


Ingredients


1 kg de carn picada de vedella i porc

4 ó 5 patates

bolets a gust

1 ó 2 cebes

1/2 pot de tomatiga

brou de carn

sal

prebe

moraduix

all

julivert


Preparam la carn amb sal, prebe, moraduix i una mica de all i julivert afegim l'ou i barrejam per fer les bolletes, una companya meva hem va dir que ella i afegia un poc de pa picat i les bolles quedaven ben compactes, finalment les passam per farina.


Fregim les pilotes, (si volem fer un plat més lleuger i ràpid podem posarles amb cru quan la salsa estigui llesta), les retiram i reservam.


Feim un sofregit de ceba, els bolets i la tomatiga, quan esta cuit hi afegim el brou de carn. Pelam i tallam a troçets roputs les patates i aixi el brou no serà tant clar. Quan la patata sigui quasi cuita i tiram les pilotes.


La decoració es ben lliure, jo m'agrada afegir all i julivert al brou.

Bon appétit!!













0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
imagenes de amor